dijous, 17 de maig del 2012

La dinàmica de 3r ESO

Ara que només ens dos mesos per acabar les classes em ve de gust fer una
valoració sobre els estudis i l’institut. El que més m’agrada es quan fem
festa ja que fem partits de diferents esport però a la vegada no m’agrada
perquè les 3 primeres hores del matí tenim classe normal. A la classe són
pocs i ens coneixem tots molt bé. Això si tots ens avorrim a Tutoria. Alguns
professors són molt durs, les assignatures que aquet any m’estan agradant
son Física i Química, Matemàtiques, Català i Música perquè se’m donen bé
i m’agrada moltíssim i la lliçó m’agrada; de les altres no se’m donen tan bé
perquè són una mica més avorrides.

En realitat no ha estat tan malament com m’esperava ni tan difícil.

Natalia Colet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada