dilluns, 7 de maig del 2012

ENTREVISTA A EVA LINARES QUE VISITA LONDRES

-U: Fa poc, una companya nostra de classe va anar de viatge a Londres, anem a veure què opina ella d'aquest lloc i què ens recomena.
- Bon dia Eva, trobes a faltar Londres?
+E: Bon dia, encantada! Només vaig estar tres dies i no li vaig poder agafar molta estima per trobar-lo a faltar.
- Però sí que repeteries veritat?
+ Clar que sí, va ser una experiència molt bonica.
- Només arribar, que va ser el primer que vas voler fer?
+ Tenia moltíssimes ganes de veure el "Big Ben" i el "London Eye".
- Vas poder anar aquests marevellosos llocs?
+ Per sort sí.
- Què et va semblar? Què et va impressionar més?
+ Em van semblar magnífics i increïbles. Em va impressionar més el "Big Ben".
- Per què?
+ Perquè era molt gran i tenia molts detalls.
- Hi havia crisi en aquest lloc?
+ No ho vaig poder valorar molt, però per els mínims coneixements sembla que sí.
- Doncs per molta crisi allà tots els productes són més cars que aquí, veritat?
+ Si, i tant, bastant més car.
- Recomenaries anar de viatge a les famílies? Per què?
+ Clar que sí! És un lloc molt bonic de veure, impressionant, maravellós i turístic.
- Moltes gràcies per contestar i per la teva sinceritat, encantat.
+ De rés, molt de gust.

Oriol Casanovas Sanchez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada