dijous, 27 d’octubre del 2011

veterania


  1. perque vas decidir entrar en aquest centre?
    M'ho va proposar la directora, i vaig aceptar perque vaig pensar que seria un experiencia enriquidora
  2. com va ser el teu primer dia al institut ?
    La vritat esque no em recordu pero gens complicat perque ya tinc experiencia amb altres centres
  3. com et van tratar els alumnes al primer dia al centre ?
    Els primer dias el alumnes sempre es comportant millor que els altres dias
  4. estas contenta amb el tracte de aquest centre ?
    Estic molt contenta perque com que es un centre petit la nostra convivencia entre el profesors i el pas es molt familiar
  5. quin alumne ti a causat mes mal de cap?
    Pot seer un alumen que ya no esta al center pero es complicat porque es un menos i no es pot dir el nom
  6. quin metode utilizas ales classes ?
    Las mevas clases intento que no siguin tot toeric , algumes participatives al niveell de alumnat la mallor part practica.
  7. Estas orgullosa del alumnes amb els que as fet classe?
    Si ,estic orgullosa del alumenes que progresany evolucionan positivament
  8. si te ofereixen mes sou aceptaries ?
    Ala publica es guayra el mateix en cualquier centre
  9. tens permanecia fitxa en aquet institut o tens data de “caducitat” ?
    No tinc permanencia fitxa pero me agradaria molt estrenar el edifici nou .
  10. Tens alguna pinio en descontent ?
    La unica opinio en descontent es a edifici per el altres estic molt contenta
    moltes gracias per la entrevista marige

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada