dilluns, 3 d’octubre del 2011

Comença el curs, comença l'esport.


Motocròs, vòlei, patinatge i futbol són els esports més practicats al
nostre institut.


Motocròs (Alejandro Garcia):
Faig motocròs des dels 10 anys.
El motocròs va per nivells;el 65 que es el petit, 85 el mitjà, 125 el
gran i 4,5 els veterans, jo estic en el nivell 85; encara que ja no ho practico per diverses causes.
Cada vegada que hi anava semblava que hi anés a la guerra; havia de portar un munt de proteccions:les botes fins a mitja cama, les genolleres, una faixa, un peto, la tortuga(és una protecció per a l'esquena), els guants, el collarí, el casc i les ulleres.



Vòlei (Jordina Navarro):
Em sento molt orgullosa d'haver sigut escollida com a capitana de l'equip de vòlei de l'institut; tot hi així em sento amb molta pressió, i moltes vegades sense saber què fer.
Estic molt contenta perquè portem uns quants partits guanyats; però
també alguns perduts.
Tot hi que sigui capitana compagino bé el meu temps lliure amb el
vòlei; tinc temps per tot.







Patinatge (Paula Guti) :
Practico patinatge des dels 5 anys; trobo que és divertit i puc arribar
a ser una gran patinadora. He patit diverses lesions; per exemple, ara
tinc una fisura al lligament.
De vegades és arriscat portar la meva vida damunt de quatre rodes;
tot i així m'agrada arriscar-me perquè estic fent ho que a mi m'agrada.



Futbol (Marta Cabeza):
Estic competint en primera divisió del Club de futbol Cunit femení.
M'ha costat una mica arribar a estar on estic; un any, temps i esforç.
Fem un bon treball en equip i podem arribar a ser igual o millor que el Barça.

Nancy i Mireia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada