dilluns, 10 de juny del 2013

Entrevista a una alumna


Le he fet una entrevista a una alumna de 3r de ESO sobre con li ha semblant el curs i el 3r trimestre
-Gracies per estar aquí
De res.
-Com te esta semblant aquest nou trimestre?
Que es molt mes difícil que els altres.
-perquè?
No ho se, els nous temes son molt complicats i jo no entenc res.
-d´acord, t`estan anant be els exàmens?
No, me han sortit molt malament.
-i a la optativa, com vas?
Aaaa, en això vaig molt be.
-que optativa fas?
Faig teatre en angles, es molt divertit , però de vegades hi ha algú que hem toca els collons com per exemple el Gabi.
-estem preparant alguna cosa a la teva optativa?
Si, una obra petita, la del llibre del mètode de grönholm.
-i quin paper fas tu?
Soc una cambrera.





-has repetit alguna optativa?
Si, la de matemàtiques.
-perquè?
Per decisió de la Mercè, crec que  ho va fer, perquè com jo no entenia  res, i si
sortia de l`optativa estaria molt per darrere de la meva classe.
-d’acord, i que te ha semblat el curs en general?
Molt difícil i esgotador, estic desitjant que arrivin ja les vacances.
-molt be, gracies per donar-me un poc del teu temps.
De res
-sort a l´obra
Gracies home.



Yosselyn Montaño 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada