dijous, 1 de març del 2012

EL MIGDIA


Oh que bon migdia, amb aquest sol radiant que entra pels finestrals que
m’escalfa com una estufa.
Em ve de gust menjar alguna cosa calenta com uns macarrons recents fets
però acabo amb uns colors que semblo un tomàquet i en acabar un dònut
farcit de xocolata amb tòfones per sobre que se m’acaba caient la bava.
Acabo al sofà connectada al WhatsApp, em segueix entrant el sol solet
tan bo que em cau el mòbil, miro l’hora i ja són tres quarts i me n’he
d’anar.
No sé molt bé si inventar-me que estic malalta per gaudir aquest moment
o perdre’l, em quedo uns cinc minuts dormida i ja estan aquí picant-me
per tornar a l’institut a passar fred.
Doncs i què, què més dóna, demà a la mateixa hora podré tornar a gaudir
altres minuts de pau.

Rocio.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada