dijous, 12 d’abril del 2012

El Xiquiskatepark

L’skate park de Cubelles està més ocupat per nens petits que per gent patinadora.

L’skate park de Cubelles també conegut com CubePark, situat al polígon de les salines (al costat de la tèrmica de Cubelles) s’ha omplert de nens
petits cada matí dels caps de setmana tots els nens amb els seus pares van a l’skate park i usen les rampes com tobogans i es dediquen a embrutar-lo i
trencar a cops algunes vorades per a lliscar.

El que em sembla més radical, és que vagin amb els seus pares i els pares no els diguin res ni els prohibeixen res; per exemple; els nens estan donants
cops a les vorades i els pares no diuen res, els nens tiren suc o algun altre tipus de líquid per les rampes i els pares no diuen res…

A mi això no em sembla gens bé, no em sembla gens bé que els nens es posin per allà enmig molestant i trencant coses… Primer, no em sembla bé perquè els skaters/scooters/bikers/rollers no poden patinar bé I amb tranquil·litat i segon no em sembla bé (això ho dic per ells) que es posin al mig quan els altres salten, per que un dia poden fer mal als nens i els nens es poden fer molt de mal.

Jo crec que l'ambient que ocupa l'skate park de Cubelles hauria de canviar, i no només jo ho crec.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada