dijous, 19 d’abril del 2012

El teatre de Les Vinyes


El divendres passat (divendres 30), l’escola INS Les Vinyes de Cubelles
van fer una obra de teatre a Girona.

Aquesta obra de teatre es va crear a la optativa de català amb la professora
de català (Susanna), i a la obra de teatre van participar alumnes de 3r
d’ESO, 4rt d’ESO i 2n d’ESO, tanta al grup A com al grup B. Els alumnes
que van participar van ser:

Protagonistes: Alejandro, Sara, Brian, Natalia Aranda, Eva, Joel, Uri.

Secundaris: Ainhoa, Lidia, Irene, Nerea, Fatima, Meyba, Dayana, Brenda,
Laura.

Ball: David Madrigal, Natalia.

Part tècnica: Marta, Gerard I Fran.

Directora: Susanna.

A continuació farem una entrevista a un actor de l’obra i a un espectador i a
un del ball:

1.De que anava l’obra?

L’obra anava d’uns prototips de persones que no sabien viure bé la vida i al
final es donen conta i cambien.

2.Com vas viure el dia de l’estrene?

Eva: Molt nerviosa, i a l’autobús va ser molt entretingut i còmode.

Pica (Albert Arias): Em va agradar molt l’obra, però sobretot l’esmorzar.

David: Molt nerviós, però em va anar bé.

3.Et sents satisfet del teu treball?

Eva: Si pero el nervis em van fer dudar del meu paper, però tot i així em va
anar bé.

Pica: Si, estic molt satisfet del treball dels que van fer l’obra,
David: Si, em vaig sentir molt bé quan vaig acabar el ball i em van cridar,
TU SI QUE VALES!

 
 

Sergio Nuñez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada