dijous, 17 de febrer del 2011

ESQUIADA


Hem fet unes preguntes sobre l'esquiada que van fer els alumnes de 1er de la ESO:

Com va anar a l'esquiada?
Margarita: Tot va anar molt be perquè tot es va poder fer segons el que estava previst. Vam tenir un bon viatge. Els alumnes van poder practicar l'esqui bona part del matí i de la tarda. La temperatura i el clima van ser excel·lents i el més important es que ningú va prendre mal.
Victor Riera: Va anar molt bé va ser molt divertit perquè vam caure ens va costar una mica aprendre els que mai han esquiat.
Aida Ferraldo: Jo m'ho vaig passar molt fred però feia calor.

On vau anar?
Margarita: A la zona de Solsonès, Pirineu lleidatà a les pistes de Port del Conte.
Victor Riera: A port del compte.
Aida Ferraldo: Port del Compte

Vau fer ski o snow?
Margarita: La meitat va fer ski i l'altre meitat snow.
Victor Riera: Sky perquè és més fàcil.
Aida Ferraldo: Sky perquè em va capturar la meva mare.

Us van donar classe amb professors?
Victor Riera: Si dos hores pel matí de 12 - 14
Margarita: Si dues hores pel matí.
Aida Ferraldo: Si dues hores pel matí.

Us ho vau pasar bé?
Margarita: Els alumnes em van dir que hi volen tornar, això vol dir que...
Victor Riera: Si molt perquè estava tota la colla.
Aida Ferraldo: Si perquè estava amb els seus amics i m'agrada la neu però em vaig quedar en ganes de fer snow.

Repetirieu el viatge?
Margarita: Si però quedant-nos a l'alberg de les pistes més dies.
Victor Riera: Si em va semblar molt “guay”.
Aida Ferraldo: Si perquè m'ho vaig passar molt bé prefereixo sortir que estar en l'institut.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada