dijous, 5 de maig del 2011

PELÍCULA DE JUSTIN BIEBER EN ELS CINEMES DE SEGUR DE CALAFELL:

El pasat 15 d’abril la Mary, la Paula, la Pulina, la Eli, yo y unes amigues meves de Segur de Calafell que ens vam trobar, vam anar al cinema a veure l’estrena de Justin Bieber en 3D.
Em vaig emocionar molt perque com amb les ulleres es veu ampliat, semblava que ho poguessis tocar, la Paulina, es va a posar a pliorar com jo y les demés de la emoció.
Entrevista a Paulina Beltràn, de 3er ESO B, ens respondrà les següents preguntes:
a) Et va agradar anar amb les teves amigues a veure l’estrena de Justin Bieber?
Sí, perquè es molt emocionant i m’agrada expressar les meves emocions amb les meves amigues.
b) Et va agradar la pel·lícula?
Moltíssim
c) Que vas sentir quan vas veure al Justin Bieber en 3D?
Molta emoció, alegria i vaig plorar.
d) T’agradaría tornar a veure la pel·lícula?
Sí, tantes vegades que no em cansaria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada