dijous, 28 d’abril del 2011

I tu, què faries?

Aquí faré una entrevista a Virginia Mayoral i a Alis Valarezo sobre els embarassos adolescents y els abortaments.

A) Què en penses dels embarassos no desitjats a l’adolescència?
Alis: Que és una irresponsabilitat.
Virginia: Que abans de fer les coses s’ha de pensar en les conseqüències.

B) Si tu et quedesis embarassada als teus 15, què faries?
Alis: Depenent del que diguin els meus pares.
Virginia: El tindria.
C) Amb el tema de l’abortament, què en penses d’això?
Alis: Ho veig malament, perquè mates una vida.
Virginia: Ami no em sembla bé, però cadascú es lliure de fer el que vulgui.
D) T’importaria el que la gent pensés i/o digues de tu si estiguesis embarassada?
Alis: Sì.
Virginia: No.
E) T’imagines tu amb una panxa grosa o/o amb un bebé?
Alis: No.
Virginia: No.
F) Et creus bastant madura per tenir, alimentar, cuidar, educar,…al teu fill?
Alis: No.
Virginia: Sí.
G) Què creus què et dirien els teus pares si estiguesis embarassada?
Alis: S’enfadarien però em donarien suport.
Virginia: S’enfadarien però em donarien suport.
H) Com creus que reaccionaria la teva parella si s’ho diguessis?
Alis: Em deixaria.
Virginia: No ho sé.





Patri

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada