dilluns, 14 de març del 2011

LES PROTECCIONS DEL SEXE.

L'altre dia vaig anar per Vilanova, i vaig veure a una noia d'uns 15 o 16 anys aproximadament, amb un bombo. Jo no vaig dir res tan poc la coneixia ho suficient per preguntar-li. Però em va semblar una bogeria perquè d'aquí 2 messes aproximadament que li quedaven per posar-se part.
Jo estaria amb els meus amic de festa o anar a l'institut soles sense criatures. Encara que no crec que vagi a estudiar amb la criatura.
I em vaig entera que una amiga la coneixia i el noi la va deixar embarassada i se'n va anar amb una altre noia, que aquella noia era la millor amiga de la embarassada.
La meva opinió és què aquesta noia acabara molt malament. I em va dir que la seva mare la va abandonar amb 10 anys. I viu amb el seu pare i la seva àvia . I el noi vivia a Barcelona a la diagonal mar.
La distancia del noi, la mare que la va abandonar i el embaràs.



És el pitjor que et pot passar en aquesta vida.


OLGA NAVARRO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada